پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی سپاهان و گل‌گهر در لیگ برتر فوتبال | مورایس امیدوار برای بازگشت به جمع مدعیان

  • کد خبر: ۲۱۷۶۵۳
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
تاریخ و ساعت بازی سپاهان و گل‌گهر در لیگ برتر فوتبال | مورایس امیدوار برای بازگشت به جمع مدعیان
تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سیرجان، یکشنبه ۲۷ اسفند ماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، یکشنبه ۲۷ اسفند ماه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سپاهان پس از آن حواشی عجیب و غریب که در پایان نیم فصل نخست، تا پیش از دیدار برابر فولاد در ۵ بازی متوالی در لیگ برتر شکست خورد تا از صدر جدول فاصله بگیرد و حتی تا رده چهارم جدول سقوط کند.

با شروع نیم‌فصل دوم طلایی‌پوشان کار خود را در آسیا آغاز کردند که با نمایشی دلسردکننده مقابل غول عربستانی از آسیا حذف شدند.

پس از ۲ شکست متوالی مقابل الهلال، شاگردان مورایس یک بر صفر به استقلال و ۳ بر ۲ در خانه به پیکان باختند، اما در هفته گذشته که دربی ۱۰۳ تهران تمام بازی‌ها را تحت‌الشعاع خودش قرار داده بود و با تساوی به پایان رسید، سپاهان در اهواز موفق شد ۳ بر یک فولاد را شکست دهد تا از تساوی سرخابی‌ها نهایت استفاده را برده باشد و امیدوار به بازگشت به جمع مدعیان باشد.

سپاهان در حال حاضر با ۲ بازی کمتر نسبت به استقلال و پرسپولیس و یک بازی کمتر نسبت به تراکتور رده سومی در رده چهارم قرار قرار دارد.

شاگردان مورایس حتی می‌توانند با کسب امتیازات کاملا ۲ دیدار معوقه خود با پرسپولیس ۴۰ امتیازی در رده دوم هم امتیاز شوند.

حالا اصفهانی‌ها در حالی این هفته به مصاف گل‌گهر می‌روند که سیرجانی‌ها در دور رفت توانسته‌ان ۳ بر یک تیم مورایس را شکست دهند. گل گهر نیز در حال حاضر با ۳۳ امتیاز و ۲ بازی بیشتر نسبت به سپاهان در رده پنجم جدول قرار دارد، اما رقابت تناتنگی با سپاهان و تراکتور و حتی ملوان برای کسب سهمیه آسیایی دارد و خیال ندارد که به راحتی این جایگاه را از دست بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->